Chapter 9 - Your love is my drug

Försökte använda de mest unmature.aktiga orden här under, men det blev inte mycket bättre.. .


Allt var så perfekt. Hur han sakta la ner mig på sängen och la sig ovan mig. Vi bröt aldrig ögonkontakten. Han var så försiktig. Han placerade lätta kyssar över min hals och nyckelben. Hans händer pillade på kanten av min t-shirt.

- Är du säker? viskade han mjukt.

Tre ord jag aldrig någonsin hört i detta samanhang. Jag har bokstavligen drömt om en kille som skulle kyssa min hals mjukt och sedan yttra de tre små orden. Och det var Niall. Han var prefekt, även om han inte visste det själv. Jag kunde bara nicka, så det gjorde jag. Han log och drog sakta av min t-shirt och mina shorts innan han kastade av hans kläder. Vi låg kvar i sängen och kysstes i underkläder innan han  försiktigt smög upp sina stora, varma händer till mitt BH band. Med en rörelse. han drog smidigt av min Bh innan han pressade sin överkropp mit min. Jag fylldes av lycka, sprudlande lycka.

Det tog inte lång tid innan mina trosor och Nialls boxers var av. Jag vågade inte se ner på hans manlighet, rädd för att möta ; antingen en lika stor som Charlie, eller en pytteliten. Jag slet aldrig blicken ifrån hnom, inte ens när han kysste mig från halsen, ner till nyckelbenen, vidare till brösten, magen, och sedan stället jag suktade efter honom mest.

Han visste vad han gjorde, ingen tvekan om saken. Det kändes som om jag skulle komma direkt när hans fingrar och tunga arbetade mitt kön. Min rygg kröktes till en båge och jag kunde inget annat än att stöna högt.

*****rodnarsomfanbarasåattnivet*****

Jag skakade i hela kroppen och skrek nästan, istället för att stöna. jag gissar att Niall tände på att se tjejer helt utslagna för kort efter att jag fått min första blackout kände jag hur han trängde in i mig. Vi båda andades högt och var redan helt svettiga. Han var defenetift inte lika stor som Charlie, men jag älskade det. Han hade inte för liten eller för stor ; helt perfekt. en var lång och ganska stor, men det var bara skönt.

*****nibordeseminarödakindernu*****

Jag hade förväntat mig smärta, men allt som kom var ren och skär njutning. han stötte långsamt djupt inom mig med sådan passion att jag blev mer och mer förälskad. Det kändes som om jag var hög på någon sorts drog. Jag kkunde inte bli 'nykter' liksom. Han var min drog.

Hans händer som var bakom mitt huvud, han som kysste mig gång på gång, viskade hur vacker jag var, hur mycket han tyckte om mig, ja allt som en kille borde säga när dom var ovanpå en tjej helt enkelt.

*****becauseyourluvyourluvyourluvismadrug*****

han kollapsade på mig när vi båda kom samtidigt. Vi andades högt. Det var helt fuktigt i rummet, vi båda var svettiga. Håret klibbade sig mot Nialls ansikte när han la sig på min bröstkorg. Inte på något sexuellt sätt, han bara använde mina bröst som en kudde medans jag pillade i hans svettiga hår.

- Det.Var.Fantastiskt. viskade han andfått. Det var det första vi sagt på länge.
-Ja, det var det. Andades jag och log. Jag hade väntat på denna stund i evigheter, och äntligen. Jag isste nu vad äkta lycka var.
*****Rodnarsomenbabianrövjustnu*****

Halloj pappigoj *****vettefanvaddetdärkomifrån***** vad tyckte ni om kapitlet som jag rodnade sönder genom att skriva? (:

leave a comment! 15 för mer? ♥

PS: *****Gillarnidessameddelandenikapitlen?***** KOMMENTERA VAD NI TYCKER OM MINA MEDDELANDEN!!

Kommentarer
Postat av: Hanna♥

Skit bra :D Och dina *****Snabbmeddelandenärjätteroliga***** Haha ;D Nä men, jag gillar dem ;)


2012-03-26 @ 21:15:00
URL: http://lifeaccordingtomeee.blogg.se/



Postat av: Anonym

skitbra asså !!


2012-03-26 @ 22:00:39



Postat av: Anonym

Jättebra!


2012-03-26 @ 22:19:53



Postat av: Melina

Haha asbra! dinafinameddelandenfickmigattskratta ;)


2012-03-26 @ 22:43:35



Postat av: Emma

Skitbra! ;D Och dina meddelanden är roliga, jag bara wtf var det, och sen bara hahaha det var ju en rolig, originell ide ;)

Tycker faktiskt att du borde fortsätta med de, fast kanske inte i olägliga situationer, typ ett intense bråk och så en smått roande kommentar mitt i ;D

Men asbra kapitel iallafall, precis som alltid ;) längtar tills nästa :)


2012-03-26 @ 22:45:42



Postat av: Lisa

Awesome :)


2012-03-27 @ 00:05:42



Postat av: Josse

Jättebra! :)


2012-03-27 @ 07:23:19
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/



Postat av: Laila

det e bra så man vet hur dina miner e också ! ;-)


2012-03-27 @ 08:08:11
URL: http://momentsofonedirection.blogg.se/



Postat av: Julia

as niceigt !! :) längtar till nästa


2012-03-27 @ 15:58:39
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: jasmin

skitbra! dina små meddelanden är jätteroliga :P


2012-03-27 @ 16:06:13



Postat av: Hajrija

Halloj Pappigoj!:) haha det var skit bra......jag rodnade skit mkt när jag läste det...


2012-03-27 @ 17:53:39
URL: http://trefantastiska.blogg.se/



Postat av: Jenny

skit bra !!




2012-03-27 @ 18:03:05



Postat av: Julia

Roliga små medelanden ;)


2012-03-28 @ 18:12:28
URL: http://morethanthisnovell.devote.se




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback