Chapter 11 - Boy , I'm so happy

Om ni vill se trailern till 30 minutes or less :





*****Justcuzhessofrigginhotandsexyandmyfrigginfuturehusband*****

Efter att vi presenterat oss för varandra, hade vi slagit oss ner i soffan. Filmen hade blivit 30 minutes or less . Den var jätte rolig, handlade om ett pizzabud som blev kidnappad och tvingad till att råna en bank. ''Kidnapparna'' hade satt på honom en bomb väst och han hade liksom 10 timmar att leva. Det var faktiskt en komedifilm. Niall satt och garvade under hela filmen, vi andra bara småskrattade ibland.

Vi var i mitten av filmen när jag själv bröt ut i skratt. Dom satt i bilen, och den indiska snubben sprayfärgade deras plastr pistoler dom skulle råna med och sjöng samtidigt.

"Painting our guns. Painting our guns. Painting our guns, for the bank robbery. 'Cause we go in with our plastic guns, and the cops will shoot us in our face."

- Haha, oh my God. fick jag fram och lutade huvet mot Nialls axel, vi satt brevid varandra. utan att han tänkte la han armen runt mina axlar så jag lutades istället mot hans bröstkorg. Han kysste lätt min hässa och såg sedan på resten av filmen.

*

Efter filmen sov alla förrutom jag och Niall. Vi bestämde oss för att göra ett prank så vi hämtade först deras tandkrämstubar, dom hade en ivar, och la dom i frysen. Tubarna var nya, bara använda en gång typ. Sedan hämtade vi massa pennor. Vi målade mustascher, McD ögonbryn, fräknar, skägg och lite mer. Efteråt tog Niall ett foto och log stort.

- Vilka vackra mästervärk . Sa jag stolt och kände hur jag var tvungen att gå på toa.
- Jag kommer snart. Sa jag och sprang mot badrummet. jag slet upp dörren och låste samtidigt som jag käppte upp shortsen och satte mig på toalocket. Känslan nman får nät man slappnar av på en toalett och du är skit nödig ; Heaven.

*****domärjuvanligamänniskormåsteuträttasinabehov*****

jag tvättade händerna och gick ut igen. Jag hoppade till av chock när Niall stog framför mig.
-hit Niall du skrämde mig. pustade ag och tog en hand för hjärtat.
- jag vet. Flinade han och log. Han tog händerna på min midja och drog mig  närmare. Inga ord blev sagda när han pressade sina läppar mot mina.

*

Av en konstig andledning hamnade vi i hans rum, liggandes på sängen ; ännu en gång i underkläder. Jag ville ha honom så mycket , jag behövde honom somm bara den.

Vi slet av oss de sista kläderna innan han trängde in i mig. En våg av njutning sköljde över i min kropp när han rörde sig i en rytmisk takt. Vi vände på oss så att jag var överst innan jag bör´jade ida honom.



*****intesåmångadetaljerkännermigobekvämpunktpunktpunkt*****

Vi la oss brevid varandra och pustade ut.

- Det m¨åste vara så mycket bättre än förra gången, och förra gången var helt fucking fantastiskt. Sa Niall andfått. innan han kysste min kind och slöt ögonen.  Jag log och kurade ihop mig  brevid honom. Han la armarna om mig och ännu en gång , somnade jag lyckligt.


Så, äntligen! Skrev detta igår, mycket mer detaljerat ; men ni som själva har en novellblogg vet hur det är när man skrivit VÄRSTA MIRAKEL FUCKING AZUM VÄRLDS BÄSTA SÄLJAREN FÖR EVIGT ( enligt oss ) och någon jävel ( min bror som också smetat ut mitt rosa läppstift på min vita vägg ) kommer och raderatr.. darn you brother..
MEn det blev en till del, alltså en del längre om ni fattar xD

KOmmentera lika bra som ni kommenterade igår, älskade det! Jag bara loaggade in och PAW! 11 Nya kommentarer!!!!!!!!!! ♥ Kommentera så mkt ni bara kan era så söta knasbollar.. och vill ni ha ännu en rolig sak? Jag har ju skrivit HOLY MOTHER OF GUACAMOLE och Halloj Pappigoj ( som jag är jädra stolt över xD ) så here come a quote from Ed Sheeran :

When I'm missing you

I stop eating food

and I'll squeeze into your dress

so I can be with you

Kommentarer
Postat av: jessy.

so fuckin' wounderful.


2012-03-29 @ 19:37:32
URL: http://jessikaslife.blogg.se/



Postat av: jasmin

skitbra! :D


2012-03-29 @ 19:48:16



Postat av: Linnea

Amazayn!!!!!


2012-03-29 @ 20:11:34



Postat av: Anonym

jättebra! :)


2012-03-29 @ 20:25:02



Postat av: Matilda

Så bra!;)


2012-03-29 @ 21:33:10
URL: http://youdontknowyourbeautiful.blogg.se/



Postat av: Laila

FRIKKIN AWESOME!


2012-03-29 @ 22:34:32
URL: http://momentsofonedirection.blogg.se/



Postat av: Melina

Du är för rolig! :D


2012-03-29 @ 23:08:13



Postat av: Josse

Jättebra! :)


2012-03-30 @ 07:33:23
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/



Postat av: Felizia

Gud vad bra!!:)


2012-03-30 @ 08:29:56



Postat av: Julia

Otroligt bra!!:) kan inte vänta tills nästa:€


2012-03-30 @ 08:30:28




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback