Chapter 1 - Fuck.its.Friday.Again



En remixad låt av Katy perry spelades på maxvolym i det okända huset och jag dansade tätt intill Charlie. Hans äckliga händer trevade på min kropp, fick mig att vilja kräkas mer än vad alcoholen gjorde. Vissa killar stirrade på min kropp men när de såg Charlie vände dom snabbt bort blicken. Charlie hade massa tattueringar på både armar och hals, rygg, magen och lite på benen. Olyckligtvis hade han också tattuerat in ett hjärta över hansbröstkorg där det står ; Melissa + Charlie , som om vi skulle vara tillsammans förevigt. hade det inte varit för att jag var livrädd för Charlie hade vi gjort slut för längesen. Egentligen ville jag ligga hemme i min säng och läsa, men här stog jag nu, i en alldeles för kort röd klänning, alldeles för höga pumps och massa smink, kroppen fylld av droger och sprit, dansande i ett hur jag inte känner till. Det var en av Charlies vänners lägenhet. Dom hade träffats på ungdomsanstalten för 3 år sen. Charlie hade varit 18 då, och stackars jag var bara 12 då. Jag kände inte Charlie då, och jag önskar att jag i´nte lärt känna honom. Med honom var allt som inpräglat. Le sexigt, klä dig slampigt, drick, rök, rök en joint eller två, och ha sex i slutet på kvällen. Det var samma sak varje fredag.

Jag minns en gång då Charlie varit för full för att ta på en kondom, så han gjorde mig på smällen. När han fick reda på det hade han slagit mig för första gången. Jag gissar på att han fick en kick av att se mig sårbar, så en örfil blev grov misshandel. Han hade slagit mig medvetslös och sedan kastat mig på sjukhusets parkering.. Hade det inte varit för en sjuksköterska som skulle röka hade jag förblödigt och dött. Jag vet inte om det var tur eller otur att fostret dött av min blodbrist, men jag hade överlevt. Även om det känns som om jag är död.

- T.G.I.F, T.G.I.F , T.H.I.F.. ropade alla i takt med musiken. Thank god its friday? Fuck it. Jag hatar fredagar. Det var då allt hände. Då hans äckliga händer 'smekte' min kropp, det var då han pressades på mig, det var då min kropp försvann under hans stora, muskulösa långa kropp. För mig betyder inte F.I.F.A ett forbollsspel. För mig betyder det Fuck.Its.Friday.Again. 
jag lovar, kapitlen kommer bli längre! Det är bara kort för att det är första (:

Ni var så duktiga på att kommentera förra, klarar ni 10 kommentarer? Skulle göra mig lyckligare än glass - and man, Ice-cream is like EUPHORIA for me (:

Euphoria - Beyond happines - oändlig lycka (:

Kommentarer
Postat av: Felizia

Sv; Hur kan man få tag på henne? :P


2012-03-17 @ 19:35:53
URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Postat av: Julia

MMMM , det kan bli spännande ! :D


2012-03-17 @ 20:14:13



Postat av: Felizia

Sv: Har inte kommit till den biten... Tycker bara synd om alla ödlorna som blir torterade :/


2012-03-17 @ 20:19:45
URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Postat av: Jsh

Kul med en ny novell :) Den verkar rätt bra!


2012-03-17 @ 20:39:53



Postat av: Julia

Föresten kolla gärna in på min novell Xd


2012-03-17 @ 21:42:47
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: laila

yääy! men du skriver tväbra! Najs design btw.


2012-03-17 @ 21:46:56
URL: http://momentsofonedirection.blogg.se/



Postat av: Bella

Den e skit bra fast det har bara kommit ut en del ;) Man vill bara att nån vuxen ska märka hur dåligt hon mår utav han..


2012-03-17 @ 21:59:49
URL: http://imet.blogg.se/



Postat av: Melina

Sjukt bra!


2012-03-17 @ 23:31:40




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback