Chapter 21

Jag suckade och slängde tidningen på bordet. Så jag var död? Haha. Jag tog upp tidningen och läste artikeln igen.

Inte varit ute på 4dagar. Min twitter har varit off i 5. Linn bodde hos Harry. Elin i tårar ( från dagen ) ,= Jag är död . Big smile.

Det var skrattretande, bara för att jag varit i min lägenhet i 4 dagar, var jag automatiskt död? Nu vet jag iallafall vad min tattuering ska vara.

Jag klädde snabbt på mig och ringde Mark, han var en gammal kompis som också var tattuerare.

- Mark . Svarade han med sin mörka röst.
- Tjena Mark, Niall här. Sa jag glatt och knäppte byxorna.
- Niall! Hur är det? Länge sen mannen. Sa han glatt.
- Jo , det går bra. Hörru du gör väll fortfarande tattueringar? frågade jag och og på mig skorna.
- Jovisst gör man det, tänk på att skaffa en ny? frågade han skämtsamt.
- ja, och eftersom du gjort alla mina andra ville jag inte bryta cirkeln. sa jag och skrattade. Det var sant, mark hade gjort mina andra också.
- Jo, jag har ett 2 timmars hål om en halvtimme, lust att fylla igen den? frågade han och prasslade med något.
- Visst, jag kommer till studion nu. Sa jag och la på.

Jag gick ner till bilen , noga med att inte visa facet och körde iväg till tattuerings studion, där jag ,45 minuter senare, blev varmt välkommnad av Mark.
- Så vad har du tänkt dig? frågade nan när han stog vid bänken med penna och speciall papper.
- Jo, det går några rykten om att jag är död, så jag tänkte några lågor och sen ordet PROOF. sa jag. Det ska vara lodrätt, men bokstäverna under varandra på vänstra armen. Sa jag och visade vart jag ville ha den. Han nickade och började kladda. Låt bokstäverna ha en cool grafitti också. påminde jag. Han nickade.

10 minuter senare satt jag på britsen medans han rengjorde min arm.
- Hur går det men musiken då? frågade han och klistrade på pappret innan han drog av det och fik konturer.
- Det går bra. Min nya skiva ska släppas ieftermiddags. sa jag stolt.
- Det var grymt Nialler. Sa han och använde mitt gammla smeknamn. Jag log åt tanken.
- Japp jag..fan vad ont det gör. avbröt jag mig själv och skrattade åt smärtan som kom av att han börjat färga min hy med svart bläck.
- Japp, nålar gör ont. Sa han och skrattade. Minns du den du har på ryggen? Och den på revbenen? Som du skrek när du gjorde korset. Sa han och skrattade.
- Jo juste. Sa jag och tänkte tillbaka till då jag gjort ett kors under högra bröstet, mitt på revbeben. Smärtan alltså. Sen minns jag också den jag gjorde när vi var One Direction. Det stog What makes you beautiful is that you don't know how much I love you, och var inspirerad av vår första singel, What makes you beautiful. Jag saknar den tiden.

- Så då var vi klara. Sa Mark efter en timme och klappade mig på huvet. Jag skrattade och hoppade ner. Medans han plockade undan synade jag den nya bilden på min kropp, som skulle vara kvar för alltid. Den var snygg.
- tack hur mycket blir det`frågade jag och tog upp plånboken.
- Du får rabatt, bara för att du är min lilla blondin. Sa han och ruffsade mitt hår. 80 pund. Sa han och knappade in nått i kassan.
okey. Här. Har det bra, var inte en främling! Sa jag innan jag gick ut till bilen igen.  Det sved lite i armen men jag klarade av det. jag satte mig i bilen och satte på mig mina glasögon och min röda baseboll keps och körde hem. Påvägen körde jag in på DriveInn och beställde mat.

- En Bigmac company, en stor vanilj milkshake istället för läsken, en Happy meal med 8 bitar chicken nuggets och cola till det. Sa jag i mickrofonen.
- Okej, så det blev en bigmac company med stor vanilj shake och en Happy meal? frågade den , på rösten, unga tjejen. Jag log.
- Japp.
- Kör fram för att betala. Sa hon och jag lydde.

- 40 Punnd. sa den gammla tanten och tog emot mina pengar. Jag skakade på huvet åt hennes oartighet och körde vidare för att plocka upp min mat.

Där satt en söt tjej.
- Hej, tackar. Sa jag och tog maten.
- Varsegod hejdå! Sa hon med ett stort leende. Vänta är inte du Niall Horan? frågade hon med stora ögon.
- Jo det är jag! Sa jag glatt och la maten i passagerarsätet.
- Omg! Jag älskar diG! Kan jag få en autograf?! NNästan skrek hon.
- Visst, sötnos. Sa jag och tog  fram papper och penna . Jag kladdade ner min autograf, med ett litet meddelande.

- ' En sötnos som du borde inte jobba här (; Niall Horan, PS: Tack för maten! ''

- varsegod sweetie. Sa jag och gav henne lappen och blinkade flörtigt.
- Tack så mycket! Ha en trevlig måltid! Ropade hon när jag gasade iväg.

jag hämtade upp Linn som var helt till sig när jag hämtat henne och pratat snabbt om hur roligt hon haft och hur mycket hon ville till USA, för hon skulle såklart följa med till USA när jag skulle dit, fast hon skulle inte gå på röda mattan, bara vara backstage hela tiden, eller om Rihanna vill ha med henne på röda mattan för hon ju det.
- Så, jag ska få träffa Rihanna?! Skrek hon och hoppade på sätet.
- Japp, men varför så till dig? Du bor i samma byggnad som Niall Horan? sa jag bitchigt. Hon bitchblickade bara mig och såg på mig med en blick som sa ''Bitch Please.'' . Jag skrattade och körde in i garaget.

Linn tog med sin mat till sitt rum och såg på någon prinsessfilm medans jag satte mig vid datan i vardagsrummet. Jag klickade upp twitter och tog en tweetbild.

''Ppl say I'm dead.. well.. here is the.. twitpic.com/554489 I'm not. ''



jag sufrade lite på massa sidor, följde några fans, twittrade, retweetade och sånt.

'' My new album , Sing for the moment, is releasing in 10 minutes. Let's see how fast you Shadys can trend #ShadySingsForTheMoment worldwide.''

Jag log och satt mig ner för att dubbelchecka vilka låtar som fanns med. Det fanns tolv stycken.

1. without me
2. beautiful
3. the a team
4. sing for the moment
5. just loose it
6. The real slim shady
7. Give me love
8. Mockingbird
9. cleanin' out my closet
10. Linn's song
11. Lose Yourself12. Cinderella man

och två bonus track, This och Small bump.

Jag la undan pappret och kollade på trends. Jag uppdaterade sidan och fick värstachocken. #ShadySingsForTheMoment var redan worldwide, och det hade gått två minuter! Trenden låg på 2 plats, under #JelenaIsFlawless . Jag log och track upp ännu ett tweet.

'' You guys are azum! 2morrow i will be In the states, what I will be doing there, is a secret. Gotta check on Linn, shes been suspiciously quiet..#Wierd'' Det var också sant. Hon hade varit tyst i en timme.Jag reste mig snabbt och gick iväg till hennes rum. Jag log när jag såg att hon bara sov på golvet. Jag gick in och lyfte upp henne. Jag satte upp hennes hår i en bulle innan jag la henne under täcket. Tack och lov hade hon redan bytt om. Jag kysste hennes panna, sammlade ihop all skräp och gick sedan för att lägga mig jag själv, eller ja efter att jag vräkt i mig min mat.


Fan vad koort..

Kommentarer? (iIi)

Kommentarer
Postat av: Felizia

Sjuktbra!:D


2012-02-22 @ 15:05:50
URL: http://onlyfellie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback