Chapter 6 - Call me

Vi satt i en Taxi, ännu en gång. Vi satt brevid varandra och han hade en arm runt mig. Jag grät tyst och torkade bort en tår från kinden. Mitt finger stötte till min ömma kind och jag ryggade till.

- Fan. viskade jag tyst och minndes hur jag fått den röda kinden.

Vi hade gått till Charlies lägenhet. Dörren hade varit öppen, och massa stön hade hörts från sovrummet. Jag hade gått dit och slängt upp dörren. Charlie hade legat i sängen med inget annat på sig än Christie. Dom hadestönat varandras namn och inte märkt mig och Niall. Vi hade stått som chockade och bara sett på dom. Tillslut hade jag tagit en tröja, skrynkat ihop den och kastat på Charistie. De hade vänt sig och Charistie hade direkt hoppat av Charlie. Jaghade bett Niall gå ut och vänta. Han hade lydigt gått ch sedan bröt helvetet ut.

Vi hade skrikit på varandra, han hade sagt att han hade behov, jag hade skrikit att han var en skitstövel och blah blah blah. Egentligen brydde jag mig inte, skämdes nog bara för att ; A) Var jag å dålig att han var tvungen att ha Christie ? B) Han hade varit så mycket kärleksfullare med Christie . Och C) Niall hade sett mig bli förudmjukad.
Efter massa skrik, svett och tårar gav han mig en örfil. Jag hade ramlat, slagit huvet i väggen, tagit en bvas, slängt den på honom, skrikit att vi var över och rusat ner till Niall.

Så nu satt vi här, i en taxi, påväg hem .

Klockan var 2 på natten när Taxin stannade utanför våra hus. Niall betalade taxin och sedan stog vi där. Vi sa inget. Jag skulle just öppna munnen och säga nått när hans mobil började ringa. Han lirkade snabbt upp den och suckade när han såg vem som ringt.
- Ring mig. Sa han och svarade. Natalie, hej. Sa han mjukt innan han gick mot sitt hus. Vah? sa han upprört. jag suckade och gick mot mitt hus. Det var släckt överallt. Jag gick upp mot mitt rum. Jag tog på mig ett par svarta hotpants och en stort vit t-shirt. Jag satte upp håret i en boll och tvättade bort sminket innan jag gick mot min säng. Jag satte mig på säng kantenoch såg genom fönstret hur Niall gick av och ann i hans rum och pratade upprört i telefonen. Det var som i sången.

Your on the phone with your girlfriend, she's upset.
Shes going of about somethings that you said. She doesent get your humor like I do.

Jag tror ibnte den där Natalie vet hur lycklig hon är som har Niall.

Presic som i musik videon la han på och såg på mig genom fönstret. Jag tog upp ett block ; ska man härma ska man göra det rätt! Jag skrev samma sak som Taylor .

''You Ok?''

Jag vände på blocket och visade honom. han tog upp ett eget block och skrev något.

''Just Tired of all shit.''

''Sorry =( ''

skrev jag och visade igen.

han ryckte på axlarna och drog igen gardinerna. Jag suckade och skrev något mer innan jag visade hans tomma fönster mitt block.

'' I love you.''


Förlåt för kort, och dålig.. igen!

Nästa kommer vara lång och förhoppningsfullt bra! Jag tror jag måste spolafram en vecka så jag kan börja mina planer >;D

Skriv gärna en kommentar omm vad ni tycker omnovellen hitills! 10 kommentarer för mer <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Läste alla dina delar nyss. Finns bara en sak att skriva, GRYMT BRA! :D<3


2012-03-22 @ 11:48:48
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/



Postat av: lova

jättebra :)


2012-03-22 @ 15:14:11



Postat av: Karin

Braaaa! Inte dåligt! Längtar efter nästa kapitel! :) ha det braigt!!


2012-03-22 @ 15:30:00



Postat av: Maria

Jätte bra !! Längst till nästa :D :D


2012-03-22 @ 17:37:01



Postat av: Anonym

jättebra!!


2012-03-22 @ 18:14:27



Postat av: jasmine

skitbraaa! hela novellen är grym :D längtar till nästa del!!!!! :D <3


2012-03-22 @ 18:25:06



Postat av: Laila

NAAAWWWWW <3<3<3 Det sista hon skrev gud jag får tårar! Du äger på att skrivs!


2012-03-22 @ 19:14:39
URL: http://momentsofonedirection.blogg.se/



Postat av: Lisa

Jättebra :)


2012-03-22 @ 19:28:44



Postat av: jsh

Så sjukt bra! Längtar direkt efter mer! :D


2012-03-22 @ 19:52:36



Postat av: Melina

Sjukt bra! :D


2012-03-22 @ 20:42:17



Postat av: Anonym

Älskar det!!!!


2012-03-22 @ 21:06:29



Postat av: One Direction Diary

Mera tack! :D


2012-03-23 @ 22:20:15
URL: http://oneddiary.blogg.se/



Postat av: whooopwhoop

Asså allvarligt så är detta den BÄSTA novellbloggem jag har läst hittils... Asså tro mig, jag är som en novell-a-holic asså jag verkligen drogar dom, men ja... den här SLÅR ALLA LÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTT.. Jag kollar alltid in om du har uppdaderat, ja...

Jag vill bara att du ska verkligen veta detta, DU ÄR GRYM TJEJEN.

Asså hur du skriver är ju helt perfect..

Sorry, du sitter jag och babblar men VAFAN SKA MAN GÖRA NÄR NÅGOT ÄR SÅ BRA OCH DET GÅR INTE OCH FÖRKLARA MED ORD?

Sneeeeeeeeela, mer, asså jag dör här..


2012-03-23 @ 23:28:58



Postat av: Linn

svar angående din kommentar på min blogg:

ehm... jag vet inte riktigt vad du menade med det?? ;)


2012-03-24 @ 01:03:13
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback