Chapter 12 - How could I be so stupid?

Sorry för att jag spolar fram ännu en vecka, behöver det.. ska försöka att skriva så mycket känslor som möjligt.. Men innan.. vill ni se en sak.. jag var på en ed sheeran video, och svarade på en kommentar.. och se hur många likes jag fick ;D Mitt namn är Jasse6996 på YT just so u know.. WEEEEH!
 
glöm ine utmaningen inlägget under!
1 vecka senare

- Niall! Skrek jag av lycka och viftade med brevet samtidigt som jag hoppade upp i hans famn. Du kommer aldrig tro vad som just kom i posten! Skrek jag av lycka. Han skrattade och kysste mig innan han ställde ner mig på marken igen.
- Vaddå? frågade han lyckligt. Han var lycklig för att jag var lycklig.
- Detta! Sa jag och viftade ännu en gång med brevet. 
- Vad står det i det magiska brevet då? frågade han och himlade med ögonen. Jag tog ett steg bak och harklade mig innan jag började läsa högt.

- '' Kära Miss Melissa Horn, vi har fått din insökan till london Elle Magazine och vill gärna sätta tid för en närmare intervjuv och några prov bilder. Er ansökan och era bilder var utstående, väldigt intressanta. Blah Blah Blah Blah.. Med vänliga hälsningar Tom Felton, manager på London Elle Magazine.'' Det sista sa jag sakta och stirrade ännu en gång ner på bevet. Även om jag läst igenom det en miljon gånger innan jag kommit hade jag fortfarande svårt för att förstå ; av tusentals uga tjejer, mycket vackrare än jag, som sökt in var jag en av fyra som fått ett godkännande brev! Jag av alla människor. Christie hade tvingatr mig att ansöka, med hennes ord ''Skulle jag bli känd och prestentera henne för alla heta kändis killar''. Suck.
- Lissa, det är helt underbart! Ahh! Utbrast Niall och lyfte upp mig innan han snurrade, sådär dom gör i filmer.
- Jag vet! Skrek jag mothans hals. Och det är i London, så vi kommer träffas mycket mer! Sa jag lyckligt. Jag kan inte tro att dom valde mig! jag menar, tusen andra, mycket vackrare tjejetr har sökt in. Mumlade jag sedan. Niall stelnade till och släppte mig innan han tog mitt ansikte i händerna.
- Lyssna på mig Lissa. Ingen , absolut ingen, är vackrare än dig. Du är som en ros. Så jäcla vacker. Du är, och kommer alltid vara, den vackraste männsískan i universum jag någonsin kommer möta. Jag är så stolt över dig. Jag älskar dig så mycket. Viskade han mot mina läppar.
- Jag älskar dig också. Viskade jag i chock. Han älskade mig. Melissa Horn från Mullingar , Irland, UK, Europa, jorden, vintergatan, universum.. Mig

Han log innan han kysste mig. Jag la armarna runt hans axlar och lyfte ett ben. FIlmerna kom bra till hands nu.

*****Vadärennovellutandrama?*****



- Vafan! Skrek en gäll röst. Vi avbröt kyssen och såg en blond tjej stå i dörr öppningen. Hon hade ett par tighta jeans, vitt linne, brun skinnjacka och bruna klackstövlar. Hennes hår var kort, till axlarna, med lugg och ett hjärtformat ansikte
. Hon hade en svart stor resväska bakom sig och stogmed förkrossat ansikte och såg på oss. Niall slet sig bort från mig innan han svalde ljudligt.
- Natalie! Sa han nervöst. V-vad gör du här? stammade han och skakade lätt. Jag flackade med blicken mellan dom innan jag tog till orda.
- Natalie?! Sa jag upprört,. Ingen svarade så jag tog i.är det Natalie?! Skrek jag och pekade på henne. Hon var vacker.
- Mel.. sa Niall desperat och försökte ta i mig. Jag backade direkt bakot. Du sa att ni gjort slut! Skrek jag och s¨g på honom med tårar i ögonen.
- Vem är hon , Niall? frågade Natalie med sprucken röst.
- Ja vem är jag, Niall? frågade jag spydigt. Och vem är hon? sa jag sedan. Inte gråta, inte gråta.
- Hon är min flickvän. Sa han skamset och vännde ner blicken.
- Vem är din flickvän? frågade Natalie .
- Ni.. ni båda. fortsatte han och fällde en tår. Ville han att vi skulle känna medkänsla ; I don't think so.
- nej. Började jag och gick närmare honom. För du förlorade mig precis. viskade jag innan jag stormade ut. Jag hörde hur han kom efter mig.

- Melissa! Vänta, låt mig förklara! Skrek han. Jag brydde mig inte utan fortsatte att springa.
- Melissa! Sa han med sprucken röst och tog min arm och vände mig om. Snälla låt mig förklara.
- Förklara då! Förklara varför du var tungen att ljuga för mig! Var jag inte nog ? Var jag inte vacker nog? Nu slapp tårarna fram De rann som floder.
- Melissa, tro inte det.. försökte han och försökte krama mig. Jag ryggade direkt bak.
- Rör mig ine! Du utnyttjade bara mig! Allt jag var var bara sex, ellerhur? Jag är inget mer än en vanlig hora för dig! Skrek jag och drog mig i håret.
- Nej! Jag älskar dig! Sa han bestämt och försökte ännu en gång krama om mig.
- Spara dina ord. Dom biter fan inte på mig. Tydligen betyder jag inte mer än någon du han vara otrogen med, för dig.
- Melissa , tro mig. Jag älskar dig. Jag ville aldrig att detta skulle hända! Du måste förstå! Jag älskar dig. Jag visste inte att du skulle komma att betyda så mycket för mig! Du är som min sol, som min måne. Du är mitt allt. Snälla, lämna mig inte! Grät han. Jag älskar di- jag avbröt honom med att smälla till honom.
- Säg inte ordet älskar. Du vet inte vad älskar betyder. Morrade jag hotfullt, med röst fylld av rn och skär avsky.
 Om du visste vad det betydde, skulle du aldrig sårat varken mig eller Natalie. Jag tog ett djupt andetag och torkade mina tårar med baksidan av min hand.

- Vill du veta vad som är roligast? Frgade jag utan att förvänta mig ett svar. Det roligaste är att jag trodde någon så underbar som du kunde älska mig. Mig en vanlig tjej, jag är inte ens speciell! grät jag fram. Hur kunde jag vara så dum att tro att någon kunde älska mig? Frågade jag innan jag lämnade honom. Aldrig skulle en kille såra mig igen.
Inte stolt alls med kapitlet. Ville ha det mer känslosamt, men det blir inte bra på svenska.. kanske ska skriva ett på engelska? Vi får se..

kommentera ; villka hade trott detta? Älskar äääärrrreeehh ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så bra sitter och gråter!;(


2012-03-30 @ 12:36:40
URL: http://youdontknowyourbeautiful.blogg.se/



Postat av: Felizia

Men guud vad sorligt! Så kan det ju inte vara!! Kan inte vänta för att veta vad som ska hända!!:)


2012-03-30 @ 12:37:24



Postat av: Julia

Super bra !! Tycker du får in hur mycket känslor som helst :)


2012-03-30 @ 12:52:23
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Jenny

skriv på engelska !

skit bra :D


2012-03-30 @ 13:01:26



Postat av: Laila

Drama!!!!!! Luv it!

btw. du måste svara på denna som ett inlägg Har du fått in mitt bidrag till tävlingen? känner mej osäker! min hotmail är [email protected]


2012-03-30 @ 14:20:40
URL: http://momentsofonedirection.blogg.se/



Postat av: Josse

Skit bra! :)


2012-03-30 @ 15:28:27
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/



Postat av: Anonym

så bra!

Skriv på engelska om du tycker det blir bättre.


2012-03-30 @ 15:42:27



Postat av: Hanna♥

Skit bra! Och låten passade bra till också :D Jag är typ kär i den här novellen :D♥


2012-03-30 @ 21:20:43
URL: http://lifeaccordingtomeee.blogg.se/



Postat av: Anonym

Hur gammal är du? Bara undrade


2012-03-30 @ 21:48:09



Postat av: jsh

Du är så grymt bra på att skriva! :D


2012-03-30 @ 23:36:07



Postat av: jasmin

skitbra!!!! längtar till nästa <3


2012-03-31 @ 13:20:15




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback