Chapter 10 - This is my lads



När jag vaknade var jag ensam i sängen. jag satte mig snabbt upp och kände ett stygn av smärta. Tänk om gårdagen bara varit en dröm? Tänk om han inte gillade mig? Tänk om-

Mina tankar avbröts av att dörren öppnades. Niall kom in, med två koppar té och två tallrikar pannkakor på en bricka. Han bar bara ett par boxers, så hans vältränade maga var väldigt synlig, som tur var. Jag började rodna när han la brickan mellan oss och kysste min kind där vi satt på sängen. Jag var fortfarande naken så jag tog en t-shirt som låg släng på golvet. Det visade sig vara Nialls t-shirt han haft igår.

- God morgon vacker. Viskade han och kysste mig mjukt. Jag kunde inget annat än att le i kyssen så han var tvungen att avsluta den.
- Varför ler du? frågade han léendes. Jag skrattade och lutade mig bak.

*****Gillarniniallsunderbararöstsomströmarutfrånhögtalarna*****

- Jag hade värdens crush på dig för 4 år sedan. fnissade jag och såg ner på brickan för att dölja mina rosenrödda kinder. Han skrockade lågt och la ett finger under min haka innan han vände upp mitt ansikte.

- Och nu har du mig. Viskade han innan han kysste mig igen.


4 timmar senare



Jag klädde snabbt på mig. Det blev ett svart-linne med tryck och lågt skurna armhålor, så min svarta BH syndes,  och ett par slitna jeansshorts med ett par gladiatorskor. Jag plattade håret snabbt och sminkade mig lätt innan jag gick ner till köket. Niall hade gått hen för att fixa sig . Han sa att jag skulle komma klockan 5- Klockan var nu 5 i så jag gick ut. Jag gick nervöst till Nialls hus. Jag tvekade när jag stog utanför dörren. Skulle jag knacka eller stiga in?

Tillslut knackade jag tre gånger innan jag gick in.

- Hallå? Niall? Ropade jag och drog ner dragkedjan på skorna. Är du här? fortsatte jag. Det hördes massa mumel ifrån vardagsrummet så jag  gick dit, men blev avbruten av att Niall skrek till mig från köket.

- Lissa, kom! jga behöver um, hjälp! Ropade han nervöst. Jag ryckte på axlarna och gick dit. Han stog med huvet vid ett av skåpen och rotade runt. På bordet stog massa skålar med chips,godis,popcorn, några ölflaskor, några freeze flaskor ( läsk ) och lite mer.

- vad är det? frågade jag och skrattade när han hoppade till av min röst, som orakade att han slog huvet i skåpstaket.
- Jädra skåps jävel. Muttrade han och ställde sig uppp, gnugandes på bakhuvet.
- Jo, ehm jag vill bara prata med dig lite innan du möter mina kompisar. Han svalde nervöst, varför var han så nervös?
hade skrivit längre men sen gick jag på toa, utan att spara, och min cp bror tog bort allt jag arbetat med.. tillochmed min Ryan reynolds fiiiiihhhiiiilllmmmm :'(

kommentera, ska börja på nästa nu (:

Kommentarer
Postat av: Victoria Ljungberg <3

NÄSTA!!!!<3


2012-03-28 @ 20:28:55
URL: http://aboutvictoria.bloggplatsen.se



Postat av: Karin

Åhh jag älskar det! :)


2012-03-28 @ 20:46:46
URL: http://oneedirectionnovell.blogg.se/



Postat av: lova

skitbra :)


2012-03-28 @ 20:49:55



Postat av: Julia

Jag ahr fastnat för din blogg så in i hel*e*e :) Jätte bra , läntar till nästa och såklart älskkar jag Niallls röst !!


2012-03-28 @ 21:03:49
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: One Direction Diary

Meeeeeeer! (:


2012-03-28 @ 21:11:02
URL: http://oneddiary.blogg.se/



Postat av: Josse

Superbra !!! <3


2012-03-28 @ 21:28:16
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/



Postat av: Laila

NEEJ VF TOG HAN BORT :-(

Gillar oxå Ryan Reynolds <3


2012-03-28 @ 21:37:30
URL: http://momentsofonedirection.blogg.se/



Postat av: Melina

Skit bra!


2012-03-28 @ 22:41:03



Postat av: Lisa

Jättebra :)

Mer


2012-03-28 @ 23:29:48



Postat av: Anonym

Fan va bra!!!!!!! Gillar inte din bror som tog bort det. Men dig gillar jag ju! Och din blogg.


2012-03-29 @ 18:01:12



Postat av: Kajsa

Your blog is my drug!! Kreativ jag var nu


2012-03-29 @ 18:06:46




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback