Chapter 23 - The last one

Söndagen

Det var äntligen fredag - och jag skulle träffa Killarna igen. Det var sista dagen i London, för imorgon ska vi flytta till Californien så jag hade en studio hemma hos mig där jag spelade in musiken och sånt.
Mike hade köpt värsta huset till mig, inte en lägenhet - utan ett MANSION! Jag hade fått se bilder och alla saker var där, färdigt och sånt, jag och linn skulle åka helikopter imorgon, vilket Linn såg fram emot.

- Pappa, kom nu! Vi måste skynda. Suckade Linn, Jag skrattade och toh bilnycklarna innan vi givk ut från hotellet. Jag hade som vanligt svarta hängbyxor, ett svart linne och et halsband. Jag hade min skinjacka i handen ifall att. Som vanligt skrek pappzen alla möjliga saker . Jag skrev autograf till de tre fansen - två tjejer och en kille - innan jag hoppade in i min bil. Vi körde hem till Harry och Linn hoppade direkt ut ur bilen. Jag skrattade och parkerade bilen innan jag gick ut och låste. Jag gick in i huset och hängde uppjackan innan jag tog av mig mina svarta skor. Jag sträckte på mig innan jag gick in i vardagsrummet där alla satt - Zayn, Harry,Liam och Louis. Jag og stort och kramade hårt om dom.

- Fan vad jag saknat er. Sa jag högt .
- Haha, vi har aknat dig med - men du har ju gått och blivit en av världens kändaste rappare nu! Skojjade Liam. jag skrattade och såg på 2 personer som satt i soffan.
- Oj , hehe. Det här är Felizia och Amanda. Felizia är min fästmö och Amanda är Zayns tjej. Sa Liam och pekade på tjejerna. Jag log och skakade hand med dom.
- Så hut länge har du varit förlåvad! Frågade jag och tog Liam huvud under armen och rubbade hans hårbotten.
- ajj, i ehh.. 4 månader. Sa han stolt och  drog sig undan. Han satte sig brevid Felizia och la armen runt henne. Zayn satt redan hos Manadna och myste- Jag satte mig mellan Louis och harry och la armarna runt dom.
- Så är ni också upptagna? frågade jag och log. Det är säkert ok att le när det bara är med vänner.
- Nepp, min tjej är hemma hos sina föräldrar. Dom ville se hur stor hennes mage blivit, hon är ju gravid. Sa Louis stolt.
- Ska du bli farsa? Grattis mannen! Sa jag och log mot honom. Och Harry , du då?
- Jag är så singel man kan bli. Sa han stolt.
- Jo den har man ju hört innan. Sa Zayn och såg menande på mig. Var det inte du som skrev det på twitter innan du kysste nån tjej. fortsatte han och skrattade.
- Jamen, inte visste jag att vi skulle kyssas. Sa jag och skrattade bort det dåliga samvetet som kom fram när jag tänkte på Ein, och direkt tänkte jag på hur jag varit otrogen.

- Kom Felizia, killarna ska nog få prata själva. Undra vart Linn är! Sa Amanda plötsligt och gick iväg medFelizia. Killarna såg direkt på mig med stora ögon.
- Vad har hänt? frågade dom mig.
- Ehm, ni vet, jag gjorde ju en duett med Rihanna? Och efter en dag i studion åkte vi hem till mig för att lära känna varandra och plötsligt drack vi och sedan kysste hon mig. Det ena ledde till det andra och sen låg vi i sängen och .. ni vet.. hade sex.. och plötsligt kommer Elin in. Sa jag ledset. Jag var fan full och hon lät mig inte förklara.
- Så du hade sex med Rihanna? Utbrast Harry.
- SHH! Linn är fan i huset. Sa jag och boxade hans arm.
- Sorry. Sa han tyst och gnuggade armen. Men om du o Elin är menade kommer hon tillbaka.
- Haha, jovisst. Sa jag sarkastiskt men bestämde mig för att byta samtalsämne. Såg ni AMA's igår? När jag uppträdde? frågade jag och såg på dom.
- Nej, vi hann inte. Vi satte på  TV direkt när ni kramade varandra. Sa Louis ledset.
- Det är okej. Mike spelade in och gav mig en DVD. Vänta. Sa jag och gick ut till bilen och tog DVD fodralet från min sportbag. Jag gick in igen och gav den till Harry.
- Sätt på, jag måste ha cola. Sa jag och gick ut i köket. Där satt Amanda, Felizia och Linn och åt kakor.
- Linn, Harry ska sätta på Videon från igår. Du kommer ju också vara på TV. Sa jag och tog en cola flaska och tog 8 glas. Jag tog en påse chips också, har inte ätit onyttigt på 4 månader.  Jag tog med allt till vardagsrummet och såg Harrys min när jag satte mig längst bort med Linn i famnen och chipspåsen.
- Mitt. Sa jag och tog en näve. Jag tog ett glas cola och la det på bordet brevid mig och såg på  DVD som just börjat.

Det var coolt att se sig själv på TV. Att så många skrek mitt namn, skrek för att jag var på scen. Det var en cool känsla, coolare än den jag haft när vi hade varit på scen som one direction. Att jag också skulle ha en egen konsert på tisdag gjorde så att en pirrande känsla bubblade upp i magen. Jag hade fått reda på det igår och att biljetterna var slut sålda. Alla 20 000 platser var sålda, jag ´skulle sjunga för hela 20 000 människor i en riktig arena, hur coolt är inte det?

Mina tankar avbröts av att videon var slut. Jag kollade på deras reaktioner och dom stirrade på skärmen.
- DU KAN JU FAKTISKT RAPPA! Varför rappade du inte för , jag vet inte 6 år sen?! Skrek Zayn och killarna hoppade på mig. Lykligtvis hann Linn hoppa ner från mig och sätta sig i andra soffan.
- Frågade ni?! Skrek jag, för jag låg bokstavligen under alla.
- Nej men ändå! Skrek Louis.
- JAG BEHÖVER MINA ÖRON! skrek jag och vräkte ner alla på golvet med en sötö från mina armar, mwoahaha.
- När fan blev du så stark. Frågade Harry och jämmrade sig, för han hade hmnat underst.
- När dessa snyggingar började synas. Sa jag biffigt och spände armarna så att mina arm muskler syntes ännu mer.
- Maan.. har du abs också? frågade liam trotsigt. Jag tog upp magen och visade magen. Jag spände så dom också syntes mer än vanligt.
- Japp, Dre tvingade mig att vara på gymmet 8 timmar varjedag i 3 månader. Sen blev det en vana att träna varje dag i några timmar. Sa jag och drog ner tröjan.
- Niall har blivit stor. Sa Louis på skojj och torkade bort en osynlig tår. Jag skrattade och kramade om dom.

- Oj är den så mycket? Linn gå o klä på dig. Vi måste sova innan vi åker imotogn. Sa jag efter några timmar och Linn störtade iväg. jag ställde mig upp och kramade om killarna jätte hårt.
- Ni måste fan komma och hälsa på. Sa jag och kramade brohug.
- Javisst, her eminems. Sa Zayn och bugade sig.
- Vad sa´du just? sa jag med stora ögon.
- Herr Eminems.. sa han försiktigt.
- Eminems.. Eminem. Vad tycker ni? Mike sa att jag behövde ett scen namn, vad sägs om Eminem? Att jag blir eminem ist för typ '' VÄLKOMMEN RAPPAREN NIALL HORAN'' blir der '' RAPPAREN EMINEM!'' sa jag med olika röster.
- Visst. ta det du, det blir bra.
- PAPPA! skrek Linn. Vi skrattade och jag kramade om tjejena innan jag tog på min jackan och pokerfacet, man vet aldrig. Vi satte oss i bilen och direkt när vi kom till hotellet soomnade Linn. Jag fick byta kläder på henne och lägga henne under täcket innan jag bytte om, pjamasbyxor.  Jag tog min acer laptop och loggade in på twitter. Det första jag gjorde var att ändra twitter namnet. EminemMusic. Jag sparade och skrev ett nytt tweet. ''Eftersom jag är ''rappare'' var jag tvungen att ha ett namn. Vad tycker ni om mitt? Eminem. Kan blandas ihop med M&M..'' Jag skrattade och tweetade. Efter det stängde jag av datan och la mig ner för att sova.

Nästa dag vaknade jag vid 7. Jag väkte Linn och plockade ihop allt. Jag la det ner i den stora resväskan och gav Linn hennes lilla väska hon hade leksaker och nitendo i ,för flygturen. Vi gick ner och checkade ut. När vi kom utanför hotellet skrek som vanligt alla pappz. Jag suckade irriterat och slängde in väskorna i bilen och satte mig. linn satt brevid mig. Mike satt i framsätet och körde oss.
- Vad händer med bilen? frågade hon plötsligt.
- Mike fixar så att den fraktas till nästavecka. Sa jag lugnt. Linn nickade och lutade sig tillbaka.
När vi kom fram till stället var redan helikoptern där. Vi gick ut och lastade in väskorna.

- Kom iåg att du kan ringa närsomhelst. Jag har alltid tid för dig. Sa Mike och kramade om mig. Jag la armarna runt honom hårt.
- Såklert. vad skulle jag göra utan di`? frågade jag och skrattade. Han log och släppte mig.
- På dom nu Eminem. Sa han och log. jag klättrade upp i helikoptern. Jag satte mig tillrätta. Det såg inte ut som i en helikopter,mer ett miniplan.
- Trevlig  flygtur! Ropade Mike och gick sen till bilen. Efter 10 minuter lyfte vi. Linn somnade snabbt. jag också.

Jag vaknade av att piloten sa att vi var över huset nu. Jag såg ut genom fönstret och tappade hakan.



- Wooow. sa jag utdraget.Linn vaknade och såg ner på huset.
- Japp wow.. sa jag och nickade.

6 år senare.

- Five, four, three, two, one .. EMINEM! Skrek Troy och jag kom ut på scen.



Känslan hade inte andrats, det var fortfarande den bästa som fanns. Jag älskar det jag gör, och jag älskar att jag ffaktiskt vunnit massa pris för atyt göra det också. Jag var världens mest kända vita rappare. Jag älskar mina fans, mina vänner, min familj, Linn, alla som finns för mig.

Konserten var slut, jag hade sjungit 14 låtar, så jag gick backstage och fick en kram av Linn innan jag gick fram till min vackra flickvän och smekte hennes mage. Robyn Rihanna Fenty Horan , min flickvän. Efter att vi flyttat hit gjorde jag och Rihanna, eller Robyn, ännu en duett och sen ledde det ena till det andra och nu väntade vi vårt första barn. Robyn är fortfarande artist, men har paus eftersom hon är i nionde månaden. Linn därimot är skådis, eller hon har en egen webbshow med en kompis som callas www.LinnAndBonnieShow.com , och är väldigt populär. Men tillbaka till mig, mitt liv var perfekt, jag hade en vacker flickvän, en underbar 13årig dotter , världens bästa fans och snart en son.

- Vad duktig du var. Sa Robyn och kysste mig. Jag log och smekte hennes mage igen. Vi åker hem, sa hon sen och vi gick ut till bilen.

Vi körde direkt hem till vårt hus, vi bodde fortfarande kvar i samma som vi gjort i 5 år. Direkt när vi kom hem sprang Linn in för att ringa Bonnie.  Jag hjälpte Robyn in till vårt sovrum och hon la sig is ängen. jag kysste hennes panna innan jag tog av mig tröjan och gick ut till köket där Bonnie och Linn satt. Bonnie bodde i huset brevid för hennes pappa var musik producent och har hjälpt mig många gånger, och han hade råd att bo i ett såhär stort hus, fast mindre än vårt.
- Pappa sätt på dig en tröja. Sa Linn och stönade. jag flinade elakt och gick fram tiill henne och tryckte upp hennes ansikte på min överkropp. Jag pressade hennes huvud och höll armarna runt hennes huvud.
- Vad har hänt på senaste tiden Bonnie? frågade jag som om allt var normalt.
- Well, inte så mycket. Sa hon och skrattade.
- Jaha, inga killar alltså? flinade jag.
- PAPPA! Skrek Linn mot min mage.
- NIALL!! Skrek Robyn från övervåningen. Jag släppte Linn och sprang upp.

- Vad är det älskling? frågade jag oroligt.
- Det är dags! Tjöt hon.
- med vad? Maten? frågade jag oförstående.
- NEJ DITT PUCKO! JAG SKA FÖDA! Skrek hon och krek av smärta.
- Oj.. OJ! Jag hoppade till och sprang för att hämta en väska vi redan packat. jag slängde på mig ett linne och tog med henne ner.
- Linn, kom vi måste dra till sjukan. Sa jag snabbt. 
- OJ YAAY! Sa hon och kom springande med Bonnie.
- Lycka till! Sa bonnie och försvann hem till sig.

Vi satte oss i min bil och jag trotsade säkert 50 lagar när jag körde därifrån. Rödljus var det ända i min väg.
När vi kom fram sprang jag in och hämtade en rullstol. Robyn satte sig i den och andades snabbt. Hon hade ena hanen under magen och den andra i min. Jag körde snabbt in till receprionen.
- Min flickän ska föda.. Nu. sa jag snabbt. När läkaren såg oss stannade han upp.
- är det dags?
- NEHE?! Srek Robyn och skrek sen av smärta.
- Snälla hjälp hon krossar min hand. Sa jag bedjande. Hon nickade och ringde i en telefon.
- han Dr.Olssen komma nu, ja det är akut. tack. Sa hon snabbt och la på. Dr.Ollsen kommer om 1 minut. Vi nickade och snart kom Dr.Olssen.

De 5 timmar som gick var de längsta i mitt liv. Jag stog helatiden brevid Robyn och höll hennes hand. Hon grät, log, tröt och krystade som aldrig förr men sen slappnade hela hon av och ett bebis skrik hördes.
- Vill du klippa navelsträngen? frågade en sjuksköterska mukt. Jag nickade och torkade mig under näsan. Jag to emot en speciell ''sax'' och klippte navelsträngen. Dom tog barnet och gick iväg för att mäta och så. Jag gick fram til Robyn och kysste hennemjukt.
- Vad duktig du var, mamman. Sa jag och torkade en av hennes tårar.
-Du också, pappan. Sa hon och slöt ögonen.

När dom kom tillbaka med bebisen i en blå filt öppnade hon dom igen och tog emot vårt barn. Han var en chokladbrunliten kramat med ljusbruna ögon och redan ett litet leende.
- hejj.. Jag är din pappa. Din pappa. Sa jag och lät ett finger bli omkramat av hans små fingrar.
- Vad ska ni kalla honom? frågade Linn som varit tyst och suttit i ett hörn med mobilen i alla 5 timmar.
- Drew. Drew Fenty Horan. Vätkommen till familjen lilleman. Viskade Robyn och kysste vår son på pannan.

Som sagt, mitt liv var perfekt.


Slut. Vill bara säga tack till alla som varit med mig på vägen, stöttat mitt skrivande och kommenterat allt. Jag är verkligen tacksam. Ni är bäst! Jag älskar er så mycket, alla nya som kommit och de som stannat på bloggen.

Så nu får ni verkligen kommentera, så kommer PROLOGEN till nästa novell upp (: <3

Älskar er, xxx Jasmine


Kommentarer
Postat av: Felizia

OMGGGG SKREK SÅ HIMLA MYCKET NÄR JAG SÅG ATT LIAMS TJEJ HETTE FELIZIA!!!! :D <33333333

SÅ HIMLA FREAKING BRA! Längtar till nästa novell! :D


2012-02-23 @ 17:21:15
URL: http://onlyfellie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback