chapter 20

Jag vaknade nästa dag med värsta baksmällan. Jag satte mig upp och log när jag såg hur Elins bruna hår stack upp från under täcket. Jag smög min hand under täcket och drog henne närmare Jag slöt ögonen och kysste hennes ovanligt mjuka hud. Jag slog upp ögonen och möttes av en mörkare hudton än vad Elin borde ha. Skrämt tog jag bort händerna och kickade under täcket, japp vi var båda nakna. Vem ver denna mystiska tjej?! Men försiktiga händer vände jag på denna verelse och fick en chock - Rihanna? Hade jag legat med Rihanna? Jag späärade upp ögonen och försökte komma ihåg vad som hänt igår samtidgt som jag tog på mig ett par Björn Borg boxers och mjukisbyxor. Jag gick ut till vardagsrummet och plockade undan allt och ställde all disk i diskmaskinen. Jag öppnade flra fönster innan jag la in Rihannas kläder på min plats i sängen. Jag gick tyst in till köket och tog två alvedon. Jag drack massa med vatten och satte på kaffebryggaren. Jag satte mig vid köksbordet och grävde ner ansiktet i händerna och försökte komma ihåg gårdagden.

Sedan mindes jag allting. Hur vi hade börjat kyssas, knäppt upp varandras kläder, hur jag bärt in henne i sovrummet, hur vi rört oss i en perfekt rytm, hur Elin kommit, hur nervös jag varit, hur Elin gjort slut och hur dum jag varit som fortsatt att ha sex med Rihanna. Hur dum för man vara?

Jag slog mig för pannan och hällde upp ett glas svart kaffe. Jag satte mig vid bordet och tog hem telefonen. Jag slog vant Elins nummer och väntade på svar. Jag svalade och skulle just lägga på när jag hörde hur hon svarade.
- Vad vill du?! röt hon . jag kunde höra hur hon gråtit och det sved inom mig.
- Snälla lägg inte på! sa jag snabbt . Men jag må.. började jag men hon avbröt mig, som alla andra gånger.
- - Du måste inget! Vi är slut! There is No you and I, vi är slut, finito, capish? snäste hon av mig.
- Jag älskar dig! Försökte jag, för det gjorde jag verkligen. Jag älskar verkligen Elin.
- Det skulle du tänkt på innan du satte på Rihanna. Men jag förstår, varför vill du ha en 5 år yngre tjej, som bara är känd i Tenesse och inte vill ha sex, dricka eller röka när du kan få Rihanna, en tjej som dricker varje helg, är världskänd, är en jävla hora och röker säkert också. Sa hon spydigt. Jag blev helt röd i ansiktet av ilska, visst var arg på mig men våga inte förolämpa en oskyldig tjej.
- Våga inte ens förolämpa henne! Du känner inte henne, det var mitt jävla misstag, inte hennes! röt jag argt. Hon drog efter andan.
- Då vet jag det. Sa hon kallt, och stelt.
- Vet vad? frågade jag trött
- Du har fan känslor för horan. sa hon i samma tonläge och la på.

Jag stirrade på telefonen och det höga pipet som alltid hördes när andra sidan av tråden var bortkopplad hördes än, tre minuter senare.
- Tycker du jag är en hora? frågade en blyg röst. Jag vände mig om och såg Rihanna stå där, i gårdagens kläder, utan smink ochhåret i en hög bulle på huvet. Jag track på röd lur och gick fram till henne. Jag tog hennes ansikte i händerna och såg henne djupt i ögonen.
- Ne du är verkligen inte något hora. Vi båda var fulla, vi visste inte vad vi gjorde. Och du är verkligen ingen hora, okej? Hon blev bara lite arg. sa jag och log mjukt mot hennes ledsna ansikte. Hon nickade och kramade om mig.
- Tack Niall, hon har tur som har dig. Sa hon innan hon kysste min kind och gick mot dörren. Jag måste hinna hem och byta om innan jag ska åka till flygplatsen. Vi ses på fredag nästa vecka.  Jag nickade och låste efter henne. Jag hoppade snabbt in i duschen .

I duschen fick jag mig en riktig tankeställare. Tänk om jag och Elin inte var menade? Om vi inte var det kanske jag inte skulle ha känt nått när Rihanna kysste min kind, jag kanske inte skulle ha legat med henne? Ärch, från och med ny är Linn den ända tjejen i mitt liv. Japp! Då är det bestämt, jag ska vara singel tills jag är gift, haha.

Jag steg ut ur hissen och tog på mig boxers och mjukisbyxor. Mitt hår var torrt och jag synade mig själv i spegeln. Jag funderade på att skaffa ännu en tattuering, men vad? Hmm.. Jag kollade på de jag redan hade.



Min första var en där det stog Ronnie R.I.P på. Det var massa saker i tattueringen och betydde mycket för mig, just för att jag gjort den såfort jag blev myndig, den representerade min farbror Ronnies död, han var den ända som var där när min pappa dött, sedan dog Ronnie och jag vart helt ensam. Jag hade gjort den på vänstra överarmen, på andra armen hade jag en bild av Linn som låg på rosor. Under bilden stog det Bonnie and Clyde. Två andra som jag hade var på armarna de också, men på ''smal'' armen. Ena var på högra armen och var ett stort D, som stog för min kärlek för sagornas vackra varelser, Drakar. På andra sidan fanns siffran tolv, som representerade året mitt liv fick en ny vändning, en bättre vändning. Min mamma dog. Därefter min fjärde tattuering, på vristen. Det var en grav som öppnade sig och en gravsten där det stog min mors namn, Kim. Under stog det Rot In Pieces, ruttna i bitar.

Folk kanske trott jag älskade in mamma, det gör jag inte. När jag var liten bodde vi e en husvagn, min mamma söp helatiden upp pengarna min pappa slet för, och hon låg med nästan alla i ''kvarteret''. När min pappa dog var jag 4 år, då rasade hela min värld samman. Min mamma, som redan var en alkolist av högsta grad blev ännu värre. Jag bodde hos min farbror Ronnie och hans familj. Dom blev som min tiktiga familj. När jag var 9 år dog han, min värld som jag byggt upp sakta men säkert rasade som luft åker ur en ballong, väldigt snabbt.

Då blev jag tvungen att flytta tillbaka till min mor, villket som fick döden att låta frestande. Hon drack och slog mig, inte så farligt bara drog mitt hår , öron och örfilade mig och sånt, men det gjorde ont i hjärtat att min egna mamma faktiskt slog mig. När hon dött när jag var tolv år släppte jag all spänning och blev adopterad av ett snällt gammalt par som hjälpte mig. På fyra år fick jag uppleva en hel livstids glädje.

Dom har stöttat mig från och med att jag sökte till x-factor fram till förra året, då dom båda dog i en flygcrash. De hade varit mina föräldrar i en sån lång tid ,men alla måste dö någongång. Jag saknar dom, men jag vet att dom finns där uppe, och ser på mig, vakar över varje steg jag gör.

Jag tog upp mobilen och smsade Harry igen. '' Kan du ha Linn i några dagar till? Behöver tid för mig själv.'' skrev jag och skickade. jag hade som tur ledigt från jobb i 4 dagar innan albumet skulle släppas så jag kunde bara slappa, och fluta dricka, jag vill inte bli som mamma. I vanliga fall skulle jag dricka varje kväll, men nu ska jag försöka, för Linn. Jag vet hur mycket det sårar att jag dricker, och för mig. Jag fick snabbt svar från harry. '' Visst, by the way, Liam, Zayn och Lou kommer på söndag nästa vecka. Linn hälsar''

jag log och skrev ett nytt. '' Tack hazza, dig kan man allt lita på. Det var länge sen jag träffade grabbarna, ska bli kul. Hälsa tillbaka.''

Jag gick sedan och la mig, det hade varit en lång dag.


Lyssnar på Save you tonight med One Direction, jag älskar den låten O.O random facts (:

massa kommentarer! Den börjar dra sig åt slutet, 3 st kvar :(

Kommentarer
Postat av: Felizia

Superbra!:) xx


2012-02-22 @ 14:55:00
URL: http://onlyfellie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback