Chapter 2 - The Green Wall paper

OBS! SEX SCEN I BÖRJAN!!!

''Just by listening to this song, you simply lose you'r virginity..''

Som alltid tog vi en taxi till hans sunkiga lägenhet. I smyg gav jag taxichaffören några sedlar för besväret, för Charlie betalade aldrig. Chaffören log tacksamt mot mig och jag gick efter Charlie. Han hade inte väntat på mig utan hade hade gått upp för trappan och låst upp dörren. Jag gick snabbt efter honom och sparkade av mina klackskor. Mina fötter jublade av den plötsliga friheten. Jag sprätte ut tårna innan jag gick in i hans sovrum. Han låg i sängen och väntade på mig. Jag drog av min klänning och satte mig brevíd honom. Han fick göra allt jobb. an drog ner mig på sängen och drog av mina trosor. Han tog på sig en kondom och trängde in i mig. Jag bet migi läppen för att inte skrika av smärta. Efter två år óch jag har inte vant mig med hans stora storlek.

Han gungade över mig och stönade högt. Han märkte inte ens att jag skakade av smärta och att jag inte ens suckade. Jag hatade honom. Jag hade hans händer som kupade sig över mina bröst. Hans flåsande andetag som andades i min nacke , hur han använde min kropp som en trasdocka. Jag fokuseradeblicken på hans tapeter.



Jag hade studerat de mossgröna mönstrena så många gånger att jag såg dom framför mig när jag slöt ögonen. Jag brukade koncentrera mig så hårt på tapeterna så jag kände inte av vad Charlie gjorde med mig. Det var som om jag lämnade kroppen. Jag såg på allt som hände utanför min kropp.

Det kändes som om jag hade en Sibirisk vinter på insidan varjegång han rörde mig. Jag avskydde migsjälv, äcklades. Hur kunde jag falla på samma spår igen , efter att han nästan dödat mig?

Jag ville bara kräkas när han med ett äckligt leende drog sig ur mig, slängde kondomen på golvet och drog på sig ett par boxers. Jag drog snabbt på mig mina trosor och BH:n innan Charlie drog mig nära och la sig i sked. Det bultade mellan benen och jag snyftade tyst.

- Är du okej, babe? frågade han 'mjut'. Som om han brydde sig.
- Ja, allt är perfekt. mumlade jag tyst. Jag kände hur han log och sedan slöt han säkert ögonen.

När hans andning blivit djupare och jag visste säkert att han sov lät jag tårarna rinna. Varför kunde allt inte bara vara normalt? Varför måste självmord vara så svårt ?
Så, kap 2! Niall kommer in i nästa eller del 4. Har sån inpiration på denna novell, så kommer nog skriva två till idag (: Men nu.. SKA JAG TA GLASS >;D

Och nån frågade om jag ska sluta denna också efter tre delar. ( läs ironin )
( bara för att jag ÄLSKAR Jack (: <3 )

10 kommentarer så får ni alla glass i nästadel O.O^^))

Haha, harre brauu!

Kommentarer
Postat av: Melina

Sjukt bra!


2012-03-18 @ 13:43:07



Postat av: Laila

älskar din novell och din uppdatering med!<3 vi behöver nästa del så sjukt mycket!!!!


2012-03-18 @ 14:28:55
URL: http://momentsofonedirection.blogg.se/



Postat av: jasmine

Skitbra! längtar tills nästa kapitel!! :D


2012-03-18 @ 15:50:22



Postat av: lova

älskar den !!


2012-03-18 @ 17:00:14



Postat av: Emma

JÄTTE BRA! Nu borde hon träffa niall :)


2012-03-18 @ 17:36:51



Postat av: Julia

Love it ^^


2012-03-18 @ 17:45:52
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt!

Taggad till tio på nästa kapitel!! :))


2012-03-18 @ 20:00:17



Postat av: jsh

Längtar tills nästa del! Så bra! :D


2012-03-18 @ 20:16:58



Postat av: Bella

Skit bra!! Fast jag tycker det är synd om henne.. Längtar tills nästa del :)


2012-03-18 @ 21:51:55
URL: http://imet.blogg.se/



Postat av: Nicole

Bra :)


2012-03-19 @ 06:43:30
URL: http://onedirectionislove.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback