Prolog - Never - kort

Regnet öste ner över mig medans jag sprang så fort mina ben kunde bära mig. Min andning var hård och oregelbunden, mina kläder genomblöta och tyngde ner mig när jag sprang till min pappas bar. Efter att min mamma dog fick jag flytta till pappa. han bodde i ett loft över hans bar, så jag var tvungen att gå igenom den varje kväll, bland fulla människor och allt.
 
Men nu måste jag hinna med bussen. Jag var nästan framme när den röda bussen åkte förbi mig. '' FUCK! FUCKING CUNT MOTHER..'' jag fortsatte att svära och sparka på allt i min väg, även fast mina ben ville ramla av. '' Hey, need a ride?'' jag vände på mig och mina ögon mötte två par vackra ögon, ett par isblå , som ändå visade värme och kärlek, och ett par mossgröna som man bara ville smälta in i.
KOOORT OCH DÅLIG! Men ska jag fortsätta? Har lite inspiration iaf (: Blir mer när jag kommer hem från mormooooor ♥
Trackback