Chapter 5

Nialls POV

Jag reste mig ur fotöljen jag lyckats somna i och gick med trötta steg in i badrummet. Jag var verkligen kissnödig.
När mina behov var uträttade gick jag till Isa som låg coh sov i sängen. Jag la mig abkom henne och kysste hennes nacke. Hon rös till och jag skrockade lågt.
Ännu en blöt kyss hamnade på hennes nacke och vidare till halsen. Det var svårt att somna, men jag lyckades.
Natten var orolig. Jag kunde inte fatta att hon ar mig´. Hade det inte varit för att vi splitrades för ett år sedan skulle jag aldrig fått träffa Isa.Och , ett liv utan Isa, tja låt oss säga att det inte finns med på kartan!

När jag vaknade nästa dag var jag själv i sängen. jag satte mig snabbt upp och sökte med händer och ögon efer Isa. Jag hittade henne ingenstans så jag gick upp och in i badrummet. I duschen stog Isa och sjöng. med ett flin klädde jag av mig och hoppade in bakom henne.

Hon hoppade till när jag slingrade mina armar runt hennes midja. Jag skrattade mot hennes nackeoch smekte hennes mage. Min ena hand smekte sin väg tidd hennes ena bröst och jag klämde åt bröstvårtan lite löst , och den andra smög sig ner mellan hennes ben och smekte hennes klitoria. Hon lutase huvet mot min axel och stönade. Hon pressade sitt skrev mot mitt finger och tog sina händer på min hand som smekte mellan benen och track på handen. Jag vände på henne och kysste henne hårt samtidigt som jag lyfte upp henne . Jag trykte upp henne på väggen och hon låste benen runt mina höfter. Jag la mina händer på hennes lår och kysste henne igen.

Isas POV

Känslan när han trängde in i mig var underbar. Han stötte djupt och hårt i mig och det kändes som om hela min kropp var under hans kontroll. Jag stönade högt för varje stöt han gjorde. Jag har haft några killar i mina 20 år , alla har varit väldigt bra säng kamrater , men Niall gör det så fantastiskt att det känns som om jag ska komma i en enorm orgasm när han ser på mig.
När han kysste min hals och smekte min klitoris samtidigt som han var långt inne i mig gjorde så att jag tappade befattningen helt.

Han gjorde en hård stöt och suckade när han kom, innut i mig. Eftersom jag nyss varit gravid var det ingen chans för mig att bli det igen, på en tid. När jag inte skrikit ut min orgasm, som jag alltid gjort, kollade han fundersamt på mig.
- Hann du inte komma ? frågade han och jag skakade på huvet. Han funderade en stund innan han la mig ner på kakelgolvet under duschens strålar, som landade  på Nialls rygg, innan han särade på mina ben och dök med huvet. Jag flämtade till när jag kände hans tunga nudda mitt ömma område. Han gjorde cirkelrörelser och jag krökte ryggen till en båge av upphetsning. Aldrig någonsin hade Niall slickat mig, men det var underbart!

Samtidigt som hans tunga slikade i sig mina safter smekte hans tumme min klitoris ännu en gång.
Efter inte så lång stund kände jag hur det började skaka i min kropp och det svartnade för mina ögon när min orasm äntligen kom. Niall slickade i sig alla safter som rann ur mig och log mot mig.
- Nu kom du. Sa han stolt och hjälpt mig upp innan han kysste mig. Jag kunde känna smaken av mig själv på  hans läppar .
- Och nu ska jag göra dig lycklig. Sa jag och ställde mig på knä framför honom och tog hela honom i munnen, och när jag säger hela, menar jag verkligen hans stora, hårda manlighet!

Nialls POV

Efter den sköna morgonstunden klädde jag på mig och gick ut till köket där Linn satt och åt. Jag mindes direkt vad som hänt förgående morgong och kände mig usel. Jag fixade en kopp kaffe och satte mig brevid henne.
-Hej prinsessan. försökte jag. Hon kollade inte ens på mig. Hörru , gumman, jag är ledsen för hur jag betedde mig igår, jag vet att det inte är en ursäkt att jag inte sovit den natten men, snälla förlåt? frågade jag ledset. Hon såg äntligen på mig med ett leende i ansiktet.
- jag förlåter dig Niall, jag menar, du är ju min pappa. Sa hon och log stort innan hon kramade om mig och kysste min kind och sprang upp på rummet. Min haka ramlade på golvet. Trodde hon jag var hennes pappa?

Jätte, grumt ledsen för kort, men behövde ett slut så jag kan börja på nästa del! Kommentera guurls (;
Och btw, rodnade hela vägen när jag skrev ''sex''scenen även om den söög xD Oj.. ehm ja den var dålig ;s
haha kommentera! (:<3

Kram, Yazmine ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den var faktiskt en aning för mycket, visst man kanske vill ha lite härligt snusk (haha) men kanske inte exakt sådääär mycket (;


2012-02-07 @ 19:31:08



Postat av: Melina

Asbra! :)


2012-02-07 @ 21:10:17




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback