Chapter 19 ( varning för starka ord )

Efter några timmar var vi helt klara med låten. Vi pröade att sjunga den en gång och de stora vuxna gillade låten. Ytterligare en timme senare hade vi gjort klart musiken. Klockan var två - vilket betydde att jag var tvungen att gå.

- hejdå! Sa jag och reste mg.
- Vart ska du? Niall du kan inte gå än, ni måste göra en demo. påminde Mike.
- Men Linn.. började jag.
- Skicka någon! Du måste göra detta. Sa han strängt . Jag suckade och tog upp mobilen för att smsa Harry.
''Yo Hazzaa.. kan du hämta upp Linn från skolan? Jag kan inte lämna studion än. Ta med henne på glass, snälla för jag lovade imorse att hon skulle få glass. Jag älskar dig om du gör detta! Nialler ''

- Nöjd? sa jag och muttrade surt. Jag fick ställa in glassen! Sa jag desperat. Dre skrattade bara åt mig och jag blängde på honom.
- Alltid är det glassen. Sa han ironiskt. Jag lipade och följde med Rihanna in i båset . Hon började sjunga sin part och jag började direkt när det var min tur



Chorus - Rihanna]
just gonna stand there and watch me burn
that’s alright because i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
that’s alright because i love the way you lie
i love the way you lie

[Niall - Verse 1]
i can’t tell you what it really is
i can only tell you what it feels like
and right now it’s a steel knife in my windpipe
i can’t breathe but i still fight while i can fight
as long as the wrong feels right it’s like i’m in flight
high off my love drunk from my hate
it’s like i’m huffin’ paint and i love it the more i suffer, i suffocate
and right before i’m about to drown, she resuscitates me, she fuckin’ hates me
and i love it, wait, where you goin’?
i’m leavin’ you, no you ain’t come back
we’re runnin’ right back, here we go again
so insane, cause when it’s goin’ good its goin’ great
i’m superman with the wind in his back, she’s Lois Lane
but when its bad its awful, i feel so ashamed i snap
whose that dude? i don’t even know his name
i laid hands on her
i never stoop so low again
i guess i don’t know my own strength

[Chorus - Rihanna]
just gonna stand there and watch me burn
that’s alright because i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
that’s alright because i love the way you lie
i love the way you lie

[Niall - Verse 2]
you ever love somebody so much you can barely breathe
when you with em you meet and neither one of you even know what hit em
got that warm fuzzy feeling
yeah them chills used to get em
now you’re getting fuckin’ sick of lookin’ at em
you swore you’d never hit em, never do nothin’ to hurt em
now you’re in each other’s face spewin’ venom in your words when you spit em
you push pull each other’s hair
scratch claw hit em throw em down pin em
so lost in the moments when you’re in em
it’s the rage that’s the culprit, controls ya both,
so they say it’s best to go your seperate ways
guess that they don’t know ya
cause today that was yesterday
yesterday is over, it’s a different day
sound like broken records playin’ over
but you promised her next time you’ll show restraint
you don’t get another chance
life is no nintendo game, but you lied again,
now you get to watch her leave out the window
guess that’s why they call it window pain

[Chorus - Rihanna]
just gonna stand there and watch me burn
that’s alright because i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
that’s alright because i love the way you lie
i love the way you lie

[Eminem - Verse 3]
now i know we said things, did things, that we didn’t mean
and we fall back into the same patterns, same routine
but your temper’s just as bad as mine is, you’re the same as me
when it comes to love you’re just as blinded
baby please come back, it wasn’t you, baby it was me
maybe our relationship isn’t as crazy as it seems
maybe that’s what happens when a tornado meets a volcano
all i know is i love you too much to walk away though
come inside, pick up the bags off the sidewalk
don’t you hear sincerity in my voice when i talk?
told you this is my fault, look me in the eyeball
next time i’m pissed ill aim my fist at the drywall
next time there won’t be no next time
i apologize even though i know its lies
i’m tired of the games i just want her back
i know i’m a liar if she ever tries to fuckin’ leave again
i’ma tie her to the bed and set this house on fire

[Chorus - Rihanna]
just gonna stand there and watch me burn
that’s alright because i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
that’s alright because i love the way you lie
i love the way you lie

i love the way you lie

Jag tog av mina hörlurrar och kramade om Rihanna innan vi gick ut för att lyssna på låten. Det blev faktiskt rätt bra och vi kom överens om att bara skriva en låt just nu.

- Hejdå, jag drar nu! Ropade jag ut i studion. De flesta nIckade medsans de andra
- vänta ropade Rihanna och kom springande efter mig. Jag väntade in henne med ett leende.
- Våra managers sa att vi nog borde spendera lite tid tillsammans duvet , get to know each other.sa hon glatt.
- visst du kan följa med hem till mig. Sa jag glatt . Hon nickade och av ren vana la jag armen runt hennes axel . Hon såg konstigt på mig och jag tog direkt bort den och log nervöst.
- Förlåt, gammal vana.jag brukar alltid göra så på min tjej. Förklarade jag. Hon skrattade och nickade bara. Jag tog snabbt upp mobilen och mestadels Harry. Det var verkligen synd att jag inte hade samma kontakt med de andra killarna längre.

''tack för att du tog Linn."

Jag fick snabbt ett svar.

''Visst , men hon sover hos mig.''

Jag log, nog kunde man lita på Harry alltid.
Vi hoppade in i min bil och körde hem till mig. Oturligt nog fångade några papps oss på bild och dom skulle nog sprida massvis med rykten om att jag var otrogen och sån skit, men det skulle reda ut sig nästa vecka.




- Vad fint! berömde Rihanna när vi kom upp till lägenheten. Och rent. Konstaterade hon förvånat.
- Haha tack. Sa jag och skrattade samtidigt som jag tog av mig jackan. Varför så förvånad? frågade jag sedan och gick efter henne in i vardagsrummet.
- Du är kille, du har en 7 åring, det brukar vara stökig vid kille. sa hon och skrattade löst innan hon slängde sig i soffan. Jag suckade och log.
- Så jaha.. vart ska jag sitta? frågade jag med armarna ikors.
- På golvet. sa hon fejkbitchigt.
- Nja.. jag tror nog jag tar soffan. Sa jag innan jag satte mig på hennes mage.
- Min mage! stönade hon . Jag skrattade och reste mig upp.

Hon drog upp benen och jag satte mig på soffan för att hon skulle lägga benen över mina.
- Har du nån dricka? Typ alcohol? frågade hon plötsligt. Jag nickade, varför inte? Linn var ju ändå hos harry.
- ehm, ja jag har vodka coh wishey. Alltså om du klarar smaken. Sa jag flörtigt. Hon skrattade och nickade.
- ja gärna! Hämta redbull om du har det också! Sa hon när jag rest mig. jag nickade och gick mot köket.

Jag öppnade skåpet som jag hade allt barnförbjudet i, alltså några cigarettpaket jag bara rökte av när jag var full, redbull och spriten. Jag tog 4 redbull, en stor absolut vodka, ett paket cigaretter och två glas. Jag gick in med allt till vardagsrummet och gick sen för att hämta en tändare.
- Jag röker bara när jag är full. förklarade jag när hon kollade tveksamt på cigaretterna.

Vi hällde upp varsitt glas, blandat med både vodka och redbull innan vi räknade till 3 och svepte ner dom samtidigt.
- Ahh! hon och rynkade ihop ansiktet för att försvaga smaken. jag skrattade och hällde upp mer till oss.
- Botten upp. skrattade jag innan vi drack ännu ett glas, och ett till, och ett till.

- har du en flickvän? frågade hon plötsligt och gurklade med rösten.
- Japp. Men hon är inte här. Sa jag förvånat, som om det just gått upp för mig att vi var ensamma. Jag trodde hon var här. Sa jag med öppen mun.
- Nej. sa hon med stora ögon.

Plötsligt lutade hon sig fram´åt och kysste mig. Jag var för full för att göra någo annat än att besvara kyssen - så jag gjorde det, besvarade kyssen.
Jag puttade löst ner henne i soffan och la mig över henne, fortfarande kyssnades. Hennes händer smög sig upp till gragen i skjortan och knäppte upp knapp för knapp. Jag Själv drog av hennes pösiga grå tröja och smekte hennes mage. Hon rös under min berörning. Hon knäppte snabbt upp mitt skärp ochjag drog av hennes kjol . hon tog tag i kjolen och byxorna och drog ner dom samtidigt. Jag drog ut tofsen hon hade i håret och ruffsade lätt till hennes hår.
- Du är vacker. mummlade jag innan jag kysste henne igen. Jag börde upp henne och gick in till sovrummet samtidigt som jag knäppte upp hennes BH. När den var av kastade jag bort den och som på film, hamnade den över en lampskärm. Hon kysste min hals och masserade min hårbotten säga vad man vill men hon kunde sin sak.

Vi slet av oss de sista kläderna och hoppade under täcket . Hon tog tag i mitt skaft och jag stönade njutningsfullt när hon tog hela mig i munnen. Jag tog tag i hennes bakhuvud och hjälpte henne. Den runta kalla metallbollen, aka tung piercingen, gjorde det hela mycket skönare.
Hon ökade takten när hon kände hur nåra jag var.
- J..jag kommer snart.. stammade jag och höll fast henne medans jag sprutade henne i halsen. Hon svalde konstigt nog hela satsen, vilket var mycket eftersom jag inte haft en tjej på 4 månader.
- Min tur. Sa jag flörtigt när hon såg upp på mig med stora, blänkande ögon. Hon log stort och la sig i sängen.

Efter att hon kommit, efter en behandling av både tunga och fingrar, tog jag fram en kondom ur nattduksbordet. Jag gav henne don och hon trädde snabbt på den innan hon hjälpe mig att styra mot henne.

Elins POV

Jag visste att Niall hade jobbat länge idag och jag visste också att någon Harry hade Linn så jag hade köpt kinamat påvägen hem till honom och hyrt en film och köpt massa godis, för jag ville verkligen överraska honom. Göra något roligt, som inte inkluderade hans favorit sysslor - ha sex eller dricka. Jag visste att han gillade att ha sex och dricka alcohol och bara släppa loss, men jag visste också att han visste attjag både ville behålla min oskuld tills jag var gift, en sak jag önskar jag en dag kommer att bli med Niall, och att jag aldrig vill dricka alcohol. Och jag älskade honom ännu mer för att han respekterade det, han hade inte druckit en ända gång sedan vi börjat dejta på allvar, och han hade inte pressat mig, bara smekt mig över magen och benen, inte ens i närheten av någon sexuell berörning. Det gjorde ont i mig att veta att han ville ha mer, men jag ville inte svika mig själv.

Men nu är jag här, utanför hans dörr och skulle just plinga på när jag hörde konstiga läten. Var det,stön? Jag spärrade upp ögonen och provade att trycka på handtaget - öppet. Försiktigt öppnade jag dörren och gick in till vardagsrummet. Jag spärrade upp ögonen när jag såg 4 öppna redbullburkar, en helt tom vodkaflaska och ..kläder. Jag studerade och såg att det var en tygkjol, en grå tröja, nialls favorit skjorta , hans jeans och en svart BH på vägen till hans rum, inte kan han ..

Jag fick svar när jag än en gång hörde de fruktansvära lätena. Med tårar i ögonen gick jag fram till sovrummet, dörren stog på glänt och visade en perfekt vinkel för att se vad som hände där inne. Niall, min Niall, min underbara Niall's söta rumpa guppade över Rihanna, som stönade ut MIN pojkväns namn. Jag slog upp dörren och såg ursinnigt på Niall som såg på mig med röda ögon. Jag visste direkt att han var full.
- Bara så du vet.. sa jag hest, med gråten i halsen, är det så slut! Skrek jag innan jag stormade ut. En del av mig hoppades på att han skulle följa efter mig, men en annan ville bara glömma honom. Det som gjorde mest on var ju också att stönen fortsatte..

NIALL VAD FAN >;O Time to kill a hottie :( nej men fyskäms! Vad tror ni kommer hända?

MASSA KOMMENTARER NU!

Kommentarer
Postat av: Amanda

NO! Jimmy protested. VARFÖR SÅ IDIOTISK? bli lite deprimerad.. btw så skriver du helt amazing bra och har gult bra uppdatering och det är jag väldigt glad över :D men varföör niall? Dundundun..


2012-02-20 @ 18:22:10



Postat av: Alexandra

Asså förlåt men alla noveller jag läser om Niall är såhär! Får honom att bete sig som något han inte är! :( lite synd! Annars är den bra! :)


2012-02-20 @ 19:16:38
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/



Postat av: Felizia

Nej Niall :( Bra skrivet! :)


2012-02-20 @ 22:04:33
URL: http://onlyfellie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback