chapter 18

Jag öppnade dörren till bilen och gick iväg med min arm runt Elins axlar. Vi hade precis parkerat på Linn's skola och skulle hämta henne.

- Vänta här utanför, jag kommer snart. Sa jag till Elin och kysste hennes kind innan jag öppnade den kolosala porten. Det var tomt i korridoren , än så länge. Jag gick fram till Linn's klassrum och lutade mig mot skåpen mittimot dörren.
Efter 5 minuter öppnades dörren och de små barnen kom utspringande. Linn kom sist med ett stort leende. Hon tog min hand och sprang ut.

- FRIHET! skrek hon ut såfort vi kommit ut. Jag skrattade och bärde upp henne.
- Kom Linn. Jag vill att du träffar någon. Sa jag och tog med henne till en nervös Elin. Elin viste hur mycket Linn betydde för mig, och hur stor roll Linns åsikt spelade i mitt liv.
- Elin det här är Linn. Sa jag och Linn med handen.  Linn det här är elin.. min flickvän. sa jag nervöst. Tänk om Linn kommer hata mig för att ha gått vidare från Isa. Egentligen har jag inte det, men var på godväh, pyttesteg, men påväg.
- Hej. Sa Linn glatt och jag pustade ut. Som den oblyga lilla tjej Linn var kramade hon om Elin som satt på huk. Under kramen såg Elin förvånat på mig. Jag log bara stort.

Under hela dagen släppte inte Linn Elin. Dom var som fastklistrade, pratade om massa saker och viskade och skrattade, vilket blev väldigt irriterande efter ett tag. När jag fått ett utbrott skrattade dom bara och fortsatte att viska.
Jag muttrade något surt och körde in i vårt garage.

Linn hade somnat för någon halvtimme sen så jag bärde upp henne och gick ini lägenheten. Jag sparkade av mig skorna och gick in i Linns rum. Jag bäddade ner henne, efter att ha tagit av henne jeansen och tröjan och satt på henne ett nattlinne.

Sen gick jag ut till Elin som satt i soffan. Jag satte mig brevid henne och la ena armen runt henne. Hon lutade sig mot mig och jag sattepå TV:n. Oturligt nog kom vi direkt till ett nyhetsprogram. Jag skulle just byta när Elin tog kontrollen från ig och  gömde den under tröjan.

- Kan vi byta? frågade jag trött, när dom visade en bild på mig.
- Jag vill veta vad dom säger om min pojkvän. sa hon envist. Jag suckade men lät det vara.

''Inte nog med att Niall Horan just släppt en singel som snabbt klättrade upp som listetta, nu har han även släppt en ny singel - en rapplåt! Det trodde man inte, att den irländska killen kunde rappa! Nu tycker man ju att han borde ha haft fler solos i det förra bandet, One Direction.

Men det är inte allt som hänt i Nialls värld. På senaste tiden har han synts med en tjej, vid namn Elin Smith. Förra månaden twittrade niall att han var ''Så singel en man kan bli'', men bara tre timmar senare läktes det ut bilder på honom och denna Elin, kyssandes i regnet. Även om han kanske ljög måste man säga att han är romantisk. Idag sågs Paret äta lunch påChina river och hade det mysigt. Dom skrattade och Niall snodde några kyssar från sin vackra dejt. och i eftermiddags har vi också källor som säger att både Niall och Elin hämtade Linn, Nialls dotter, från skolan. Alla vet ju hur mycket Lilla Linn betyder för Niall så detta var ju ett väldigt stort steg. Vad ska vi tro, är det Nelin eller är dom bara friends with benefits? Twittra oss på www.twitter.com/L!News , jag är Libby Lamn och detta är Niall Horans nya singel, Beautiful.

http://www.youtube.com/embed/78S3AtNi8FY

Beautiful började spelas och jag sjöng tyst med i Elins öra. Hennes andetag blev tunga och hon somnade. Jag log ner mot den sovande ängels i min famn. jag kunde inte förmå mig att väcka henne så jag bärde upp henne och la ner henne i min säng. Jag la täcket över henne och tog av hennes jacka. Men täcket över henne lirkade jag försiktigt av hennes klänning och vek den för attt lägga på en stol. Jag gick ut till köket och ringde Mike.

- Hej niall. Sa han glatt.
- hej Mikey, sa jag överdrivet glad, jag visste att han hatade att man kallade honom Mikey. Han muttrade något ohörbart .
- Så, någon speciell andledning till att du ringer mig klockan 11 på kvällen? frågade han intresserat.
- Ja, juste! Varför berättade du inte att du släppt Beautiful? frågade jag ledset.
- Dre gjorde ju det! Men du måste ha varit för upptagen med att snacka med Elin. sa han och skrockade lågt. By the way, kom till studion vid elva tiden imorgon. Jagsvarade med ett enkelt ja och kvävde en gäspning. Jag la på och gick till sovrummet. Jag klädde av mig och tog på mig ett par rutiga pyjamasbyxor. Jag sträckte på mig och kopplade in laddaren i mobilen och la den på nattuksbordet. Jag la mig under täcket och släckte lampan. När jag lagt mig tillrätta tog jag mobilen och klickade upp twitter.

'' My new single is out on iTunes and in the stores now! Buy it! If you guys make this one number one to, I'll work on my new album day n night and release it even faster! Love you, #ShadyFamily ''

Jag gick iväg mot toaletten efter efter att ha tersett, fortfarande med mobilen. Jag satte mig och ja.. gorde nummer två.

Jag klickade ännu en gång upp twitter.

'' Sitting on the toilet..''
Jag tweetade det pinsamma meddelandet och skrev ett nytt.
"i also Sanna thank all My fans.without you i Would never have make it. I love u all My xray Shadys."

När jag var klar torkade jag mig och tvättade händerna. Jag gick tillbaka till sängen och la mig brevid Elin, efter att ha lagt mobilen i laddaren. Jag la mig bakom henne med en arm runt hennes midja och hennes huvud på min arm, som kudde. Jag drog henne närmare och somnade äntligen.

jag vaknade nästa dag av att någon kysste mig. Jag öppnade ögonen och såg Elin le mot mig.
- Hey vackraste. Mummlade jag och blundade igen. jag kramade om henne och slappnade av, utan att släppa henne.
- Släpp mig. sa hon och skrattade.
- Aldrig. Viskade jag och höll henne hårdare.
- Men vi måste vakna nu. Protesterade hon och försökte komma ut ur mitt grepp.
- Nej. stönade jag. hon slutade försöka en stund och jag kände hennes käkar spännas när hon log.

Hon la sig över mig, men ett ben på varje sida om mig och kysste min bara bröstkorg. Jag rös och hon log ännu större. Kon kysste sin väg upp för brösten, nyckelbenen, halsen, nacken, bakom öronen och kinden. När hon kom till munnen släppte jag henne och skulle just lägga armarna på hennes lår när hon snabbt smög undan. Jag slog upp ögonen och såg ledset på henne.
- Tack för dissen. Muttrade jag och reste mig upp. Jag hoppade snabbt in i duschen och tvättade både kropp och hår. När jag kom ut rakade jag mig för att sedan gå in och ta på mig nya kallsonger. Jag bytte snabbt om till ett par svarta jeans , ett vitt linne och jeans skjorta. Jag tog en skin jacka över och mina nya röda Supras. jag tog också strumpor såklart.
- Jag går och väcker Linn. meddelade jag. Elin nickade och fortsatte att sminka sig. Lyckligtvis hade hohon lämnat några saker här förra veckan, då hon sov över.

Jag gick upp för den lilla trappan i vardagsrummet, som bestog av tre trappsteg, och mot Linns rum. När jag kom dit sobv hon fortfarande, och skolan började om en timme.
- linn gumman, vakna. Sa jag och ruskade löst till henne. Hon öppnade trött ögonen och skakade på huvet.
- Jo, det är bara idag! Imorgon har du din första helg! Då kan du och jag åka till Harry. mutade jag. Hon öppnade ögonen.
- Elin också? frågade hon misstänksamt.
- Vill du det? frågade jag förvånat. Hon nickade bara snabbt.
- Visst om Elin kan, så kan hon få följa md. Sa jag mjukt och hjälpte henne upp. Hon skuttade in i hennes Walk in closet , som för övrigt var alldeles för stor för en 7åring.

Hon kom ut 10 minuter senare, efter att jag bäddat hennes säng och plockat undan lite leksaker, med ett par rosa jeans och en svart t-shirt med tryck. Hon hade sina gula converse och log stort när jag kammade igenom hennes hår och gjorde en fläta.
- Tack pappa. sa hon och log stort. Hennes tand hade börjat växa så det var liksom ett halvt hål.
- Varsegod. Kom så äter vi frukost. Sa jag och gick före henne till köket. Hon satte sig vid bordet och jag tog fram en kanelbulle och ett glas mjölk. Jag gav henne det och gick till rummet för att se hur det gick med Elin.

När jag kom fram hade hon på sig :



- Hey sexy. Mummlade jag hest i hennes öra och slingrade armarna runt hennes midja. Jag kännde hur hon rös under min berörning och log belåtet.
- Ska du vara i studion idag? frågade jag när hon vände sig om och la armarna runt mina axlar. Hon nickade mot mina läppar.
- Japp. Duetten med Dan blev klar igår så jag ska börja på en ny skiva nu. Sa hon och log stort. Jag log mot henne.
- Kom så äter vi frukost. jag måste lämna Linn på skolan. Sa jag och kysste henne snabbt innan jag försvann in i köket. Jag hörde hur hon stönade frustrerad bakom mig. Jag skrockade elakt, nu vet hon hur det kännt.

Efter frukosten skjutsade jag Linn till skolan och sedan körde vi vidare mot studion. Det ringde i min mobil när vi var halvvägs.
- Kan du svara, babe? frågade jag Elin. Hon nickade och tog upp mobilen. hon track på grön lur och högtalare.
-Elin i Nialls mobil Niall kör just nu med du är på högtalare. Sa hon glatt.
- Så du är Elin! Sa en välkänd röst - Dre.
- Hey Dre. ropade jag. Elins ögon blev stora som bowlingklot. haha Elin . Skrattade jag.
Hon kom snabbt tillbaka ner till världen.
-Så DreDre, sa jag , något på gång? frågade jag nyfiket.
- Jo, Rihanna's managers ringde igår och föreslog ett sammarbete. Ni två ska göra två låtar tillsammans och du ska få framträda på AMA's nästa vecka, med en av låtarna och en av dina egna. Sa han och några i bakgrunden tjoade till. Måste vara Mike och Noel. Mina ögon var nära på att ploppa ut. RIHANNA?!
- Om du driver med mig kommer jag döda dig! varnade jag. Han skrattade och suckade.
- Vem fan skulle skämta om Rihanna? frågade han trotsigt. Jag pep till och jag hörde hur killarna skrattade genom luren - tillochmed Elin skrattade.
- Vi får snacka när jag kommer fram. sa jag snabbt.
- Okey, bye buddy. Sa han och jag hörde hur han log.
- HEJDÅ ELIINN! ropade Noel och Mikey med pipiga röster. jag suckade medans Elin och dom andra skrattade igen. Jag tog mobilen och la på snabbt.
- Haha. sa jag ironiskt med en grimas när Elin fortfarande skrattade.

När vi kom fram parkerade jag på baksidan, för att undvika papparazzies, och öppnade dörren åt Elin. Hon log änglalikt och jag kysste henne snabbt. Jag låste dörren och som valigt tog jag armen runt hennes axlar och gick in. När vi kom upp till hennes våning kysste jag henne hårt och lirkade in min tunga i hennes mun, som hon tog emot med glädje.
En kyss blev snabbt till hångel och jag pressade henne mot väggen. Jag pressade sen mig själv mot hennes kropp. Hannes fingrar drogs löst i mitt hår och jag stönade tyst.

- Kan ni inte göra det där någon annansans?! frågade en röst bryskt. Jag avslutade den för underbara kyssen och vände mig om för att se en lugn Dan, eller hans kroppspråk var lugnt. Hans röst och ögon visade bara ett ord - förbannad.
- Jag kan inte hålla händer eller läppar borta från min underbart flickvän. Sa jag ledset. Hennes läppar smakar så gott. Sa jag och kysste henne igen, framför Dan. Jag visste att jag gjorde fel som plågade honom, men jag var tvungen, jag vill inte att Dan ska tro att han kan få min brud. Jag avslutade ännu en gång kyssen och tog ett steg tillbaka.
- Men jag får inte komma försent. Hejdå babe. Sa jag och försvann in i hissen igen.

Jag track på högsta våningen och fixade snabbt till håret i spegeln. Jag försökte få bort lite rosa läppstift från mungipan med det gick inte. Jag får hoppad på att dom inte ser något, bara hoppas.
När jag kom fram till min studio öppnade jag försiktigt dörrren och såg att det satt fler människor därinne. Noel,Dre och Mike var såklart också där men det fanns också fler, därav Rihanna. Hon satt brevid mellan två killar med kostym och en kvinna satt i en annan soffa med massa papper, och så fanns det andra som jag inte orkade studera. Jag gick fram till Dre, fortfarande med att försöka få bort läppstiftet.
- Tja Dre. Sa jag och kramade manligt om honom, ni vet ett handslag,halvkram och klapp på ryggen.
- Här ta papper istället. Sa han och skrockade lågt när han såg mitt ansikte. han gav mig en våtservett och jag torkade snabbt runt munnen. Jag kramade om Mike och Noel. Alla som satt i soffgruppen reste sig upp och jag skakade artigt hand med dom.

- Jag heter Eltonoch är en av Rihanna's managers. Sa ena mannen med kostym.
- Niall. Sa jag och log.
- Och jag är bob, Rihannas andra manager.
- Niall. Sa jag ännu en gång. Jag fick skaka hand med massa innan jag kom fram till Rihanna.
-Hej! Sa hon glatt och kramade om mig. jag kramade förvånat tillbaka. Jag är ett stort fan av din musik. Sa hon sedan med ett stort leende.
- Jag kan bara säga samma sak. Sa jag och skrattade.

Medans alla de riktigt vuxna , eftersom jag var 23 och Rihanna 24 så var vi vuxna men inte lika gammla som de andra, pratade lite om olika saker , satt jag och Rihanna i soffan och snackade lite om vad låtarna kunde handla om.
- Typ kärlek? Hat? Föreslog hon och trummade med pennan i blocket on fått.
- Eller så skriver vi bara något och visar varandra sen? föreslog jag. Hon nickade glatt och tog upp blocket för att skriva. Jag gjorde sammasak och bara skrev ner känslor, förvandlade dom till ord.

RIHANNAA ♥ Någon som kan gissa låten (;
Jävligt långt kapitel >;D Förtsjänar massa kommentarer eller hur (;

KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Ema


2012-02-20 @ 15:46:38



Postat av: Ema

Skit bra novell! Älskar den! :D

Kan låten möjligtvis vara ''Love The Way You Lie'' haha? :)


2012-02-20 @ 15:47:57



Postat av: Elin

jag tror det är Love The Way You Lie, haha, den är perfekt in i sammanhanget! (:


2012-02-20 @ 20:15:40
URL: http://elinaurawrora.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback